Bekijk desktop versie

Wie zijn wij?

Werken en eten gaat beter in een geordende en opgeruimde kantine, keuken of bar. Hier op beker-dispenser.nl vinden we dat een geordende en opgeruimde ruimte niet iets hoeft te zijn voor het begin of het einde van de dag. De verschillende servetdispensers (voor inbouw, opbouw en/of aanbouw), bekerdispensers (voor inbouw, opbouw en/of aanbouw) en...

Lees verder

Ruilen van Producten en Teruggave-regeling

Ruilen van Producten en Teruggave-regeling

The Coffee Factory accepteert en verzendt alleen producten binnen Nederland & België.

Verkoop aan eindgebruikers & wederverkopers

The Coffee Factory accepteert en verzendt bestellingen aan eindgebruikers en wederverkopers.

Producten Ruilen en Remboursregeling

Indien u niet tevreden bent met de aankoop van uw product, neemt u contact op met de klantenservice met een verzoek voor een Return Material Authorization (RMA) binnen 14 dagen na ontvangst van het product.
Het product dient binnen 14 dagen na uitgifte van de RMA retour verzonden te worden. Alle verzonden producten dienen in hun originele, ongemarkeerde/onbeschadigde verpakking verpakt te worden, inclusief mogelijke accessoires, handleidingen, documentatie en registratie die met het product verzonden waren. Indien het item ongeopend in de originele verpakking geretourneerd wordt, zullen wij deze vervangen of restitueren, afhankelijk van uw oorspronkelijke betalingsmethode exclusief transportkosten.

Hoe kunt u restitutie aanvragen

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product:

  1. Neem contact op met de klantenservice (010-248 93 30) om een regeling voor teruggave te treffen en een Return Material Authorization (RMA) nummer in ontvangst te nemen.
  2. Indien u een verpakt product heeft ontvangen, verzendt u het ongeopende product naar The Coffee Factory, Hoogstad 251, 3131 KX te Vlaardingen.
  3. Een restitutie* zal binnen 1 á 2 werkweken verwerkt worden, na ontvangst en beoordeling van het product door The Coffee Factory.

*Let op dat The Coffee Factory geen teruggave of schadeloosstelling toestaat voor de volgende producten, artikelen of diensten:

  1. Onderdelen in het algemeen en onderdelen waarvan niet is vast te stellen of deze gemonteerd zijn geweest.
  2. Producten verkregen als onderdeel van een pakket met andere apparatuur of producten, of gedistribueerd door een wederverkoper.
  3. Producten die gratis verkregen zijn (niet voor wederverkoop)
  4. Verzendkosten en/of orderkosten wanneer onomstotelijk vaststaat dat de artikelen verkeerd zijn besteld.

Beschadigde items

Indien u naar uw oordeel een defect ontdekt aan een van de producten, neem dan direct contact op met de klantenservice. Een dergelijk defect kan mogelijk onder de garantievoorwaarden vallen van het product. Verwijs a.u.b. naar de garantie-informatie die behoort bij uw product.

OPMERKING: The Coffee Factory beveelt aan dat u:

  1. Een transportbedrijf gebruikt dat een traceersysteem aanbiedt voor alle retour verzonden producten,
  2. en/of uw pakket verzekert voor een veilige retour naar The Coffee Factory, of de totale waarde van de verzending aangeeft, zodat u volledig zekergesteld bent in het geval van verlies of schade aan de verzending tijdens het vervoer

Indien u er niet voor kiest om (1) een verzendbedrijf te gebruiken dat een traceersysteem aanbiedt en (2) de totale waarde van uw pakket aan te geven en deze te verzekeren, bent u verantwoordelijk voor elk verlies of enige schade aan het product tijdens het transport.

De voorwaarden voor teruggave en restitutie zijn onderhevig aan veranderingen zonder voorafgaande kennisgeving

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover vindt u op ons cookiebeleid. Sluiten